Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
På kjøret i Paris 14 invitasjoner til kvelden før en bilutstillingsåpning er minimum. Ellers har man ikke kred. |
||||||||||||||||
Kommentar: Jon Winding-Sørensen Utfordrende Paris var imidlertid litt greiere. Volkswagen var plassert så langt på landet at det ga jeg opp, dessuten hadde vi andre på plass der. Toyota var såpass omfattende at det droppet vi også. Og dessuten var vi jo representert der også. Ferrari hadde allerede invitert sine venner til Cali-debut i Maranello. Og de franske, bortsett fra Venturi sammen med Michelin, gjør ingen ting på forhånd. Kun 10 Men GM hadde tross alt noe å vise. De konsentrerte seg om Chevrolet, alt som smaker av ny Saab eller ny Opel (og begge deler er det mye av) må vente til senere i dag. GM-miks Om Orlando, som er en flunkende ny SUV, her ble den kalt konsept, men det er omtrent slik den blir når det slippes i begynnelsen av 2010. Både Orlando og Cruze deler plattform, den som på GM-språk heter Delta. Og begge modellene er konstruert og designet av den internasjonale gruppen og skal produseres i Korea. Selv om bilen åpenbart var satt sammen på et prototyp-verksted med svake budsjetter, er GM ganske klare på at denne skal være ute i første halvdel av 2010. Den vil senere komme som en Opel, la oss håpe det svinger litt mer av den. Kunst hos Kia Utvendig var derimot to modeller plassert. En i matt hvitt og en i svart. Begge så veldesignede ut, men den store prøven er nå når vi ser dem ute sammen med andre og i bevegelse. Litt skremmende kanskje at da en Daihatsu Materia tilfeldig kjørte forbi på gata, var det vel den som vant den svære eksklusive konkurransen om å hvem som har den beste kassa. Nok et Mazda konsept For publikum kan ikke lese prosjekter, og kan ofte mistolke dem. (Nå kan det hende han var enig med seg selv før han ble enig med andre. For dette er en Stor Sak). La oss si det sånn, at den av disse modellene som er verd en omtale, skal få det. Men ellers skal vi følge opp denne stor-mønstringen både på BilNorge.no fremover, og i neste utgave av BIL.
|