Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Kuppelhekk fra kvasi-Porsche PGO er beundringsverdig. De har slåss mot mektige Porsche og får lov til å fortsette å bygge sine 356-liknende modeller. Nå har de kommet med en flunkende ny modell. |
||||||||||||||||
Tirret Porsche At Hemera låter som flertall av en kjedelig sykdom får så være, og er kanskje bare mitt problem? Men den fortjener å bli studert nærmere, for dette er både originalt og effektivt. Det er en mellomting mellom en coupé og en ”shooting brake” (så mange som bruker det uttrykket igjen), og det er med en gang helt åpenbart at den er basert på den samme plattformen og mange av de samme panelene som brukes på de ”vanlige” utgavene: Speedster og Cevennes. VI SKREV OM DISSE MODELLENE ALLEREDE I 2002 ”Bubble Back” Der fortsetter takket bakover med en forsiktig helling, i stedet for å fastbacke seg nedover. I 2006 HADDE PGO TATT ET SKRITT VIDERE Hadde hekken vært skrået av rettere, hadde den lignet bakenden på en av de gamle strømlinjeforsøksbilene til gamle Wunibald Kamm. I FJOR STILTE PGO MED EN NY MODELL Bubble Back kan man kanskje kalle det, og selv om det tar tid å venne seg til den, ender det opp med at du synes at egentlig er den ikke bare original, den er faktisk ganske pen. PGO skal begynne å levere den nye modellen fra sin ISO 9001-sertifiserte.fabrikk i første kvartal av 2009. Du kan lese mer på deres hjemmeside http://www.pgo.fr/
|