Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Men vi kan også se på utstillingen som et signal om at den nye tid vil være ganske fjern fra den gamle.
Nye nasjoner vil dukke opp som leverandører. Det vil komme en rekke nye merkevarenavn vi må lære utenat. Gamle bekjente gir seg ut på helt nye veier. Velkjente merkevarenavn forsvinner under nye paraplyer. Det blir stadig færre uavhengige operatører, kjededannelser akselererer. De underligste sammenslutninger finner sted. Og bransjeforeningene får stadig nye oppgaver - og nye utfordringer. Men vi ser også at ønskene om å skape nye produkter eller nye forretningsideer lever minst like sterkt som før. Vi ser at proaktive salgsaktiviteter igjen begynner å bli veldig viktig - det er ikke nok «å være til stede».
Vi ser at for dem som er aggressive, gir nye offentlige regler og nye forbrukerengasjementer stadig flere muligheter. Det ser faktisk ut som om det også i fremtiden vil være plass for bransjemesser som Equip Auto og Automechanika. For selv om årets var tynnere enn før, etterlot den en mengde
inntrykk.
Noen ser du i billedgalleriet under, andre vil dukke opp i tiden fremover.
|