Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Det er storheter som Passat, Mondeo og Insignia som Hyundai skal yppe seg mot når de lanserer sin nye modell – først som stasjonsvogn og litt senere på året også som sedan. - Vi har store ambisjoner for Hyundai i Europa, og nye i40 vil gi oss det verktøyet vi trenger for å nå målene i 2011 og videre fremover, sier Allan Rushford, visepresident for Hyundai Motor Europe. - Kvaliteten på i40 vil forsterke vårt image i Europa og trekke nye kunder til merket vårt, fortsetter Rushford. Bilen er designet og utviklet ved Hyundais europeiske forsknings- og utviklingssenter i Rüsselsheim i Tyskland. i40 er første D-segmentbil utviklet spesielt for det europeiske markedet. Den nye modellen har de flytende linjene vi har sett på øvrige Hyundai-nyheter de siste årene, og produsenten lover å være i front også når det gjelder teknologi og utslippsgjerrige drivlinjer. - i40 kombinerer det som har blitt Hyundais kjerneverdier - praktiske egenskaper, ytelser, effektivitet og design. Våre designere og ingeniører har greid å flette inn de egenskaper europeiske kunder er på jakt etter i D-segmentet, sier Rushford. Som øvrige nye Hyundai-modeller skal også i40 leveres med fem års garanti. Vi loves flere detaljer i forbindelse med lanseringen i Genève.
|