Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Koronaviruset krever at mange må oppholde seg hjemme. Likevel er det helt avgjørende for mange bileiere, bedrifter og organisasjoner å kunne bruke personbilen eller nyttekjøretøyet sitt til nødvendige og kritiske formål. Ford tilbyr en løsning på problemet med å innføre en «No Touch-service» i hele Europa. Det sikrer at samtlige kjøretøy som blir levert inn blir desinfisert før de blir returnert og overlevert til kunden etter service og reparasjoner. I Norge er allerede tilbudet på plass. – Vi vet at det er mange som trenger transport av alt fra medisiner til mat. Flere kunder er også avhengig av bilen i andre sammenhenger. Med «No Touch-servic» kan våre kunder være helt trygge på at kjøretøyet er desinfisert når det blir levert ut, forsikrer administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg. Hente- og bringetjeneste med desinfisering Inkludert i servicen er også en Ford Video Check. Det gir kundene mulighet til å se og godkjenne anbefalte reparasjoner og prisen for dette. Videosjekken, som er en gjennomgang av punktene på bilen din mekaniker anbefaler å gjøre noe med på en video, kan du se både på mobiltelefonen, nettbrettet eller PC-en din. Kraftig økning i bruken de siste ukene – Hente- og bringetjenestene og Ford Video Check har virkelig blitt verdsatt av kundene. Vi har sett en kraftig vekst i bruken av disse tjenestene de siste to ukene, sier Berg som også berømmer Ford-forhandlernes entusiasme og gjennomføringsevne. No Touch-servicen, som startet opp som et tilbud i Italia, blir nå rullet ut over hele kontinentet i løpet av denne uken. Finansieringshjelp Selskapet har satt i verk spesielle tiltak som hjelper de mange som leaser eller finansierer bilen deres gjennom Ford Credit, for å redusere de potensielle økonomiske utfordringene av koronaviruset:
Alle henvendelser om lån og betalingsutsettelse må skje via Ford Credits kundesenter.
|