Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Og jeg som trodde at A-Ha var garantert magnet. Etter at videosnutten «How to become Iconic» har ligget ute på YouTube siden 20. juli i år har den (i skrivende stund) blitt hentet ned av 1.865 fans. Svakt. Dette er et ganske voksent reklameoppdrag fra Volkswagen Nutzfahrzeuges side. Julia Marie Werner er ikke noen snau fotograf akkurat. Hamburgbasert og er tilknyttet blant annet noe som hete Wildfox Running. Hun ble hyret inn av et byrå som heter Grabarz & Partner som brukte minst 15 personer for å få oppgaven gjort. Oppgaven var å fortelle om de nye e-mobility mulighetene fra Volkswagen. Dette inkluderte også den Transporterutgaven som ABT har modifisert og gjort elektrisk, som kanskje skal leve til vi har ID.Buzz. Det ble bra både bilder og video, men har altså gått fullstendig under radaren for de fleste. Kanskje fordi denne bilen er så marginal i modellutvalget at den ikke engang blir tatt hjem som elektrisk til Norge. Heldigvis slipper A-Ha medlemmene å skryte for mye av en bil de åpenbart ikke kjenner, men vi får allikevel høre Magne Furuholmen snakke om hvordan de har jobbet og: «At vi alltid har måttet finne opp oss selv på nytt har vært et must hele veien». Akkurat som modellene fra Volkswagen Nutzfahrzeuge, får vi vite, slik som den som nå blir elektrifisert av ABT e-Line. Og så følger Morten Harket opp med «bussversjonen er jo et ikon, og det faktum at den nå blir elektrisk er jo et solid statement. Det står for den mentalitetsendringen som er helt nødvendig for oss når vi ser fremover.» Du får litt om herrenes start på karrieren og her og der smakebiter på musikken deres. Og fine bilder, både levende og stills. Se videoen her:
|