Agurktid? Jaså?
Fulgte du med på www.motorbransjen.no i sommer? I så fall fant du sikkert ut at den såkalte agurktiden ikke nødvendigvis gjelder bransjepressen. I bilsammenheng skjer det saker året rundt, og når det blir to måneders opphold i MotorBransjens papirutgave er det godt å ha en nettside å ty til for å bringe nyheter til torgs på røde rappet. Selv i juli presenterte www.motorbransjen.no en bransjenyhet så å si hver eneste virkedag, og i enkelte helger med. Noen av dem finner du også i denne avisen: Nyansettelser, nyåpninger, produktnyheter, nye kjøp og salg og samarbeidsavtaler – alt dette har skjedd mens folk har løpt til strender og cafeer og latt bransje være bransje. Unntatt de mest oppegående som har tatt en kikk på nevnte nettside daglig, eller i hvert fall nesten. Nå utvider vi nett-tilbudet: Alle abonnenter på MotorBransjen får nå mulighet til å registrere sin elektroniske postadresse for å kunne motta nyheter direkte fra www.motorbransjen.no – uten tillegg i abonnementsprisen. Vi ønsker å gjøre denne nettsiden til noe tilnærmet “bransjens egen dagsavis”, skjønt dette kanskje er en overvurdering av eksisterende dagsavisers bilfokusering, der det meste dreier seg om nye bilmodeller eller featureartikler, men hvor frittstående aktører får beskjeden omtale – i motsetning til hos oss. Tilbakemeldinger tyder på at vi i stor grad har lykkes med disse intensjonene i sommer – selv om vi naturligvis ikke kan garantere nyheter absolutt hver dag. La oss i den forbindelse gjøre bransjen oppmerksom på at www.motorbransjen.no også kan fungere som en kanal for å få meldinger fra bransjens aktører fort ut til kunder, forbrukere, leverandører og for den saks skyld konkurrenter. www.motorbransjen.no skal være en side for oss og en side for deg. Alt tyder på at aktiviteter og nyheter vil stå i kø utover høsten, så ikke nøl med å benytte deg av siden – og av vårt nye tilbud. Se ikke bort fra at konkurrenten din vil gjøre det... Artikkel fra www.firmabil.no URL: |