Fire små trøstehistorier
Oppgangskonjunkturer har sine gode og dårlige effekter. Den gode er at det blir mer arbeid til alle. Den dårlige er at det blir mindre tid til overs for den arbeidende. Så også i bilbransjen og i biljournalistikken. Det skjer mye spennende i bransjen og da blir det også mye bransjestoff å formidle for en bladsmører som undertegnede. Men ok, vi må innrømme at det går ut over lystbetonte utskeielser som bilhistoriske artikler her på BilNorge. For også slike oppgaver er tidkrevende. Men det finnes litt lys innlagt i tunnelen for våre bilnostalgiske lesere. Disse kalles oppdateringer av eksisterende artikler. For hvis du nå går inn på Bilmerkenes Historie vil du finne nye fakta om merkene Alfa Romeo, Audi, BMW og Buick. For samtlige går oppdateringene mest på salgsutvikling i Norge gjennom tidene. I artiklene om Audi og BMW har vi også lagt til mer av disse merkenes motorsporthistoriske bravader, og i Alfa-artikkelen har vi trukket veksler på logo-kunnskapene til Per André Kulbraaten i Klubb Alfa Romeo Norge. Resten har vi i all ubeskjedenhet greid på egen hånd. Vi fortsetter selvsagt den alfabetiske rekkefølgen på merkehistorikk-artiklene så snart tiden tillater det. Artikkel fra www.firmabil.no URL: |