Sammen er vi sterke
Ikke at jeg har tenkt å vekke gamle solidaritetstanker til live igjen (i hvert fall ikke på denne plassen) men hva hadde vi vært uten dere? Og – i en mye mindre grad selvfølgelig – hva hadde dere vært uten oss? Konsumenter av drøvtygde bildillagjesp? Faktum er i hvert fall at svært mange foretrekker en ofte uventet vinkling, åpenbar kompetanse, overraskende temaer, grundige gjennomganger – hva mer kan jeg skryte av? – når dere skal bruke fritiden deres på biler. Stadig flere av dere kommer nemlig til oss for å bli informert og underholdt. Opplagskontrollen forteller i hvert fall at i fjor vokste Bil med nesten 1000 eksemplarer, til 56.383 av hver utgave. At også BilNorge går fra rekordmåned til rekordmåned kan bare bety at dere er med oss som aldri før. Jeg håper en av grunnene er at dere føler at vi er med dere.
Selskapsreiser Selvfølgelig dekker Bil det obligatoriske, men vi beveger oss også dit hvor ingen importørstyrt selskapsreise arrangeres, blant folk vi kjenner. Også dere som leser alt av utenlandsk vet at Bil og BilNorge er ganske enestående i sakene sine. Hvilket gjør dere, leserne, enda bedre informert.
Kina? Foreløpig er kinesiske biler svært triste. Blikklyder, null dynamikk og et interiør som imiterer brakka på Bardufoss for 40 år siden. Men klart de kommer. Susende. Om jeg derfor kommer til å reise dit like mye som jeg reiste til England for 20 år siden? Så lenge de bygger biler i Italia og Frankrike tror jeg at jeg vil overlate det til andre.
Bil gir deg:
Artikkel fra www.firmabil.no URL: |