[]
[] [firmabil.no] []

Hallan med service i eget hus


Tor Ivar Volla - MotorBransjen



Etter at Morgan-importøren Roadster Square hadde et ”all time high” nybilår med 12 biler ut i 2005, har daglig leder Christian Hallan inngått avtale om å få utført service i eget hus.

Servicepartner er innehaveren av SjekkPunkt-verkstedet Holmestrand Servicesenter, Tommy Solli Poulsen (40), som vil befinne seg i Roadster Squares lokaler på Grünerløkka i Oslo en til to ganger i uka (etter behov) for å ivareta service, reklamasjoner og tilveieskafning av deler.

Solli Poulsen begynte å skru bil allerede som 10-åring, bl.a. på farens firmabiler, og har drevet Holmestrand Servicesenter i 14 år. Han har i høy grad vært med på å få historisk racing på hjulene i Norge, og om bilene han skrur på heter Lotus eller Healey eller noe annet spiller mindre rolle: Solli Poulsen fikser alt mulig, ”det umulige tar bare litt lengre tid” som han selv uttrykker det. Derfor skrur han også masse i racing-sammenheng.

Med røslig trekkvogn og ditto henger kan Morganer ikke bare fraktes til verkstedet i Holmestrand dersom behovet skulle tilsi det; Solli Poulsens komplette, ambulerende verkstedutstyrspakke kan også fraktes til nær sagt de fjerneste avkroker. Derfor er det fra nå av faktisk mulig å bestille service på Morganen din hjemme! Servicenummeret er 454 35 131.

I disse dager oppfører Holmestrand Servicesenter forresten en ny nettside for sin avleggervirksomhet innen bilsport: www.racingservice.no

 


Artikkel fra www.firmabil.no
URL: