Meca med et helt mål utstillerstand!
På Automessen 2006 vil Meca vise sin totale bredde, derfor har de lagt beslag på ikke mindre enn 1000 kvadratmeter utstillerareal – mer enn noen andre, selv om Meca bare har vært i det norske markedet i drøye to år. Men i løpet av denne tiden har selskapet blitt en nasjonal aktør med 17 egne avdelinger og 3 franchiseavdelinger, samtidig som de har restrukturert alle oppkjøpene til en skandinavisk organisasjon. De har også fått mer enn 100 verksteder i Norge inn i sin verkstedkjede Meca Car Service på denne korte tiden. Landssjef Finn Martinsen kan fortelle at det er ”totalleverandøren Meca” det legges vekt på under årets messe. - Bransjen er i ferd med å bevege seg fra prisfokusering til fokus på hele verdikjeden. Meca som importør og grossist er opptatt av at verkstedene skal bli lønnsomme og fornøyde partnere. Dette vises på årets stand gjennom de komplette verkstedkonseptene vi presenterer. Meca viser også sin satsning innen Meca School med et godt utvalg av nyttige kurs for dagens og morgendagens mekanikere, sier Martinsen. --Investeringer i utvikling av webshop har vært et viktig valg for selskapet. Markedets tilbakemeldinger sier at dette muligens er den beste webshop i markedet for verkstedet. Meca viser i sine konsepter at totalverdikjeden er viktig i forhold til både bestillingssystemer, aktivt salgsapparat, lokale grossister med god distribusjon, og sist men ikke minst solid kompetanse i eget hus som gjøres tilgjengelig for kunder gjennom en forhåndsdefinert kurskalender for året, tilføyer Finn Martinsen. Og avslutter med å ønske både nye og eksisterende kunder velkommen til messen. Artikkel fra www.firmabil.no URL: |