Dialog
Det er deilig å kunne sette seg ned med de som er ansvarlige for en bil, når de tilhører organisasjoner der lederne ennå ikke har gått på kurset hvor de har lært alt om å snakke banale selvfølgeligheter. Sånn var det å prate med Osamu Tada som hadde hatt ansvaret for Daihatsu Terios. Hva er du minst fornøyd med - pleier jeg å spørre, og som regel får jeg høre at nå er alt bra, eller kan slett ikke bli bedre. "Vekten", svarte Tadasan (og det på tross av at den er nede på respektable 1140 kg). "Jeg skulle gjerne hatt den lettere, men med økonomiske begrensninger, med det utstyret markedet krever og med kollisjonskrav som skal møtes over hele verden klarte vi ikke å gjøre den magrere".
Og hva med den stive bakakselen, ville du ikke gjerne hatt den delt? "Siden bilen skal bygges og selges over hele verden valgte vi stiv aksel som den beste løsningen når alle markedenes krav og behov ble sett under ett".
Gratulerer Karl/Carl
Vi er veldig fornøyd med å ha med oss verdens mest progressive og verdens lekreste blad - ikke kall det bilblad, Haug kaller det et blad om mennesker - som en god og fast venn. Og Haug sier han er fornøyd med å ha med oss.
Vareopptelling Klimaks er kanskje et jakkemerke fra Geely. Hvor mange andre i gata reklamerer for en kinesisk bil? Kanskje er det enklere å begrunne hvorfor du kunne tenke deg en eksellent Lamy kulepenn med Volvos gamle logo - da de lanserte S80 under slagordet Skandinavisk luksus ga de altså bort tyske luksuskulepenner. Send oss en god begrunnelse og noe av dette blir kanskje ditt. Artikkel fra www.firmabil.no URL: |