Castrol blir hovedsponsor for UEFA
Olje- og smøremiddelprodusenten Castrol har undertegnet en avtale om å bli hovedsponsor av UEFA EURO 2008. Castrol mener at tilknytning til fotball er kraftfullt for dem, da den tilbyr både et sterkt forretningsmessig konsept så vel som å forsterke merkets verdier og posisjon. ”Forbindelsen til et arrangement som UEFA EURO 2008 dekker Castrols marked med 45 millioner brukere. Det er en plattform som tillater Castrol å kommunisere med sine kunder over hele Europa og vil internasjonalt reflektere Castrols posisjon som en ledende, global merkevare. ”Dette trekket vil også hjelpe Castrol i å forsterke sin konkurransedyktige variasjon og sosiale engasjement. Partnerskapet med UEFA EURO 2008 gir mulighet til å vise frem merkevarens verdier som entusiastisk, teknisk fremskritt, ytelse og teamarbeid som også reflekteres i fotballmiljøet”, heter det i en pressemelding. Roy Williamson, europeisk markedsdirektør, sier bl.a.: - Det forventes at Castrol er innovative. Vår intensjon er å tilføre noe nytt til fotballopplevelsen som informerer og engasjerer fansen. Vår forpliktelse som en ny sponsor er å bli en fotballpartner som bidrar ytterligere til det utrolige 2008 UEFA europamesterskapets spektakulære opplevelse. Artikkel fra www.firmabil.no URL: |