Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Velkommen til et nytt Bil-år Hermed går Bil inn i sin 30. årgang. Ikke bare er det Norges eldste uavhengige bilblad, men vi er fremdeles Norges største. Ingen av våre ferskere kolleger matcher våre lesere. Verken i antall (375.000 forteller offisielle målinger) eller (tror jeg, når jeg får tilbakemeldinger) når det gjelder kvalitet. Men akkurat det kan dere fortelle meg mer om ved å delta i leserundersøkelsen – på et skjema i dette bladet eller du kan gå inn på BilNorge.no og fylle ut skjemaet der. Gjør det gjerne anonymt, men da mister du muligheten til å vinne en tur til et VM-rally. |
||||||||||||||||
Rødt lys?
Denne boken har du kanskje hørt om? Norsk motorjournalistikk blir utsatt for en solid nord-og-ned bedømmelse. Jeg vil ikke si jeg er uenig med alt som skrives der, men jeg er sterkt uenig i et av hovedpremissene. Nemlig at dere er så tjukke i hue at dere ukritisk lar dere påvirke av alt som står i biljournalistenes spalter.
Mimring
Bil i Sybersbakk. Men på den annen side må også vi foreta en kost/nytte-vurdering innimellom. Og når vi attpåtil legger inn en komfort-faktor i vurderingen var ikke avgjørelsen vanskelig. For hvem ønsker egentlig å besøke Detroit i januar? Siden dette er den bilutstillingen med mest real-time avdukings-overføringer i verden, siden US-management er verdens mest tilgjengelige på telefon, og siden Detroit-utstillere er flinkere enn de fleste til å bruke nettet, Cyberspace eller Sybersbakk som jeg foretrekker, valgte vi fjernløsningen denne gangen. Les våre mer enn femti nybil-omtaler på vår hovedside og gå så til reportasjen i bladet og fortell oss hvem av våre kollegaer, spesielt de som brukte tid og penger og som holdt på å fryse i hjel i Chicago (Chicago?) som har dekket Detroit bedre.
Bil gir bort:
Denne gangen er vi enda rausere, det blir Volvo-plakater, designer-hilsen fra Peugeot og hyper-attraksjon for de av dere som liker Formel 1: fullt presse-kit fra Toyota F1, signert av deres tre Formel 1-førere.
Send en melding om hva du vil ha, husk å oppgi postadressen din:
E-post: bil@bilforlaget.no
SMS: Kodeord BIL |