Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Dyrisk Før bilen er offisielt lansert i Europa, har den fått fete overskrifter hos de som har kjørt den. Motoren er en 3,8-liters V6 med dobbel turbo som yter hele 485 hk. Firehjulsdrift sørger for at kreftene effektivt overføres til veibanen. LES OM VÅR PRØVEKJØRING PÅ ESTORIL Men dette er åpenbart ikke tilstrekkelig for Cobra N+ som snart har klar sin spesialutgave av bilen. HER KAN DU SE HVA BLADET BIL SKREV OM GT-R Dermed kan de skryte av 0 – 100 km/t på 3,5 sekunder og en potensiell toppfart på ca 320 km/t. Men de stopper ikke med dette – de planlegger også en Cobra N+ Race Performance motor med hele 620 hk og 800 Nm. Sportsligere Cobra N+ tilbyr også mer sportslig hjulopphengning og bremser til den japanske sportsbilen. Spesialdesignede 21-tommers felger fyller hjulbuene perfekt og sørger samtidig for nok plass til 8-pots bremsecalipere og 405 mm skiver på framakselen. Dette bidrar også til bedre marktrykk og sørger for ekstra kjøling av motor og bremser. Sideskjørt gir bedre luftstrømmer mellom for- og bakdører mens bakstussen stikker dypere og har en innebygd diffuser. Med hensyn til interiørpakker kan kunder hos Cobra N+ velge mellom luksus eller sport. Førstnevnte er utført i skinn og Alcantara mens sportspakken har lette sportsseter i karbonfiber, 6-punkts belter og veltebur. Dermed er du klar for nærmeste racerbane – ideelle omgivelser for Nissans nye GT-R.
|