Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
Renault Trucks rigger seg for vekst Med Gulsen Saritabak (bildet) som ny salgssjef og flere nye lastebilmodeller i løpet av 2019, håper Renault Trucks på et realt løft i tiden fremover. |
||||||||||||||||
La oss starte med den nye salgssjefen. Gulsen Saritabak er 34 år og har sin yrkesbakgrunn fra noe helt annet enn lastebilnæringen – nemlig dagligvarebransjen. – Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang, og har allerede noen ideer om hvordan vi skal ta Renault et steg videre, sier Saritabak. I disse dager tar hun lastebillappen, samtidig som hun setter seg inn i bransjen og produktene. – Det er mye å sette seg inn i. Å spekke en bil er komplisert, men rundt meg har jeg utrolig dyktige og faglig sterke folk, så jeg henger meg på de for å lære, fortsetter 34-åringen. Vekstambisjoner – Vi opplever en betydelig vekst og etterspørsel etter nye biler, samtidig har vi tøffe vekstambisjoner. Da må vi utvide laget, sier Viggo Noreng, salgsdirektør i Renault Trucks Norge. I tillegg til lansering av anleggsbilen K-range i løpet av våren, kommer de helelektriske modellene Master Z.E. og D-Range Z.E. i løpet av tredje kvartal (vårt tips: husk at Transport & Logistikk arrangeres på Norges Varemesse i september). Nye sikkerhetsfunksjoner
– Foreløpig er det kun C-range som har blitt solgt i Norge, men i løpet av våren får vi vår første K-range, en 6x6 anleggsbil. K-serien er robust og slitesterk og har en rekke spesialfunksjoner, sier salgsdirektør for Renault Trucks, Viggo Noreng.
|