Forsiden | Firmabilskatt 2021/2022 | Bilgodtgjørelse | Reiser innenlands | Reiser utenlands | Nybilpriser
VELKOMMEN En rekke av dere som åpner dette bladet gjør det på den store bilutstillingen på Lillestrøm. Noen av dere gjør det for første gang. Jeg håper det ikke blir siste, men at vi tvert om kan få et langt og hyggelig samvær. Noen lesere har faktisk fulgt oss i de 30 årene vi har eksistert, og den opplysningen burde være nok til å fortelle deg at vi er Norges eldste uavhengige bilblad. Og – la meg i all beskjedenhet tilføye – også Norges største målt i antall lesere. |
||||||||||||||||
NY TID
De av dere som er litt våkne vil se at denne utgaven er nummerert 11/12. Grunnen er ikke at vi skal snyte abonnentene for en utgave, men ganske enkelt at vi legger om hele nummereringen, slik at det bladet som befinner seg i bladhyllene utover i januar heter nr. 1, 2005 i stedet for nummer 12, 2004. For dere som får bladet en uke tidligere i abonnement, virker det kanskje som om vi er ekstra tidlig ute, og det er jo akkurat det vi er. Men fortsatt kommer vi med samme antall utgaver hvert år, og abonnentene får akkurat det antallet de har betalt for.
NYHETER Akkurat dette blir stadig tydeligere nå som avisene igjen forsterker sin bilsatsing med faste sider og med store bilag. Det er vel nesten slik at vi kunne kjøpe annonseplass alle disse stedene og skrive med 80 prosent sannhetsgehalt at “Dette leste du først på BilNorge” De av dere som bruker BilNorge vet det selvfølgelig, og dere vet at dere er først ute. Problemet for den eksklusive lille kretsen dere tilhører er at dere blir stadig flere og mindre eksklusive. Det er ikke så lenge siden vi passerte 100.000 unike brukere pr. måned, nå nærmer vi oss 150.000.
PARISUTSTILLINGEN
Det er ikke lenge siden Tyskland var eksempelet på alt som var bra i bilindustrien, en rekke riper i den tyske lakken har imidlertid gjort at franskmennene seiler frem både hva angår spennende produkter, høy kvalitet, tekniske innovasjoner og – ikke minst, for det er jo det det kommer an på når alt kommer til alt – verdi for aksjonærene.
BIL GIR BORT:
|